Frequently Asked Questions
Bestelling en Betaling
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Wij accepteren alle grote creditcards (Visa, Mastercard, American Express), PayPal, Apple Pay, Google Pay en Shopify Payments. Je kunt tijdens het afrekenen je voorkeursmethode kiezen.
Is mijn persoonlijke en betalingsinformatie veilig?
Is mijn persoonlijke en betalingsinformatie veilig?
Ja. Alle betalingen worden verwerkt via de meest betrouwbare betalingsverwerkers, zoals PayPal en Shopify Payments. Je persoonlijke gegevens zijn versleuteld en beschermd. Wij zullen je gegevens nooit verkopen.
Hoe gebruik ik een kortingscode?
Hoe gebruik ik een kortingscode?
Je kunt een kortingscode invoeren tijdens het afrekenen. Vul de code in het veld “Kortingscode” in en klik op “Toepassen”. De korting wordt automatisch verrekend in je totaalbedrag.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren nadat deze is geplaatst?
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren nadat deze is geplaatst?
Wij verwerken bestellingen binnen 1–2 werkdagen. Als je wijzigingen wilt aanbrengen of je bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Zodra je bestelling is verzonden, kunnen we helaas geen wijzigingen of annuleringen meer uitvoeren.
Wat is jullie retourbeleid?
Wat is jullie retourbeleid?
Je kunt contact opnemen met ons klantenserviceteam via de pagina “Contact”. We zijn bereikbaar via e-mail, livechat of telefoon tijdens kantooruren.
Verzending en Retourneren
Bieden jullie internationale verzending aan?
Bieden jullie internationale verzending aan?
Ja, wij verzenden naar veel landen wereldwijd. Verzendtarieven en levertijden variëren afhankelijk van je locatie. Controleer de verzendopties bij het afrekenen voor meer informatie.
Welke verzendmaatschappijen gebruiken jullie?
Welke verzendmaatschappijen gebruiken jullie?
Wij werken samen met alle grote vervoerders en lokale koeriersdiensten. Tijdens het afrekenen kun je een verzendmethode selecteren.
Wat zijn de verzendkosten?
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn afhankelijk van je locatie, de gekozen verzendmethode en de grootte van je bestelling. De exacte verzendkosten worden weergegeven bij het afrekenen. Bezoek onze verzendpagina voor meer details.
Hoe volg ik mijn bestelling?
Hoe volg ik mijn bestelling?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace-nummer en een link om je pakket te volgen. Je kunt je bestelling ook rechtstreeks volgen op onze website via de pagina “Bestelling volgen”.
Wat is jullie retourbeleid?
Wat is jullie retourbeleid?
Wij bieden een retourbeleid van 14 dagen aan. Ben je niet tevreden met je aankoop, dan kun je deze binnen 14 dagen retourneren voor een terugbetaling of omruiling. De artikelen moeten ongedragen, ongebruikt en in de originele verpakking zijn. Bezoek onze retourpagina voor meer informatie.
Wat moet ik doen als ik een beschadigd of verkeerd artikel heb ontvangen?
Wat moet ik doen als ik een beschadigd of verkeerd artikel heb ontvangen?
Onze excuses voor het ongemak. Als je een beschadigd of verkeerd artikel hebt ontvangen, neem dan binnen 7 dagen na ontvangst van je bestelling contact op met onze klantenservice. Wij helpen je om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Ik heb een verkeerd adres ingevoerd, wat nu?
Ik heb een verkeerd adres ingevoerd, wat nu?
Als je per ongeluk een verkeerd adres hebt ingevoerd of als het automatisch verkeerd is ingevuld, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@leniva.nl. Zodra je bestelling is verzonden, kunnen we het afleveradres helaas niet meer wijzigen.